پوکر چیست؟ What is poker

بازی پوکر

بازی پوکر

پوکر چیست؟ یا What is Poker

واقعا پوکر چیست و یعنی چه و اصلا به چه دردی میخورد؟ همه این موارد سوالات کاربرانی هست که برای اولین بار با بازی پوکر آشنا میشوند. باید بگوییم که پوکر یک بازی هست. یک بازی سرگرمی و تفریحی و فکری و درامدی که به تنهایی شامل همه این موارد میشود. خیلی ها فکر میکنند پوکر یعنی یک بازی شانسی یا یک بازی برای قمار بازان و غیره در حالی که پوکر یک بازی کاملا حرفه ای و فوق العاده میباشد. اشتباه برداشت نکنید پوکر در واقع یک هنر هست شما در پوکر کاملا باید هنرمند باشید و کسانی در پوکر حرف اول را میزنند که واقعا در لحاظ تکامل کاملا پرقدرت هستند. ما در ادامه تمامی قوانین پوکر را به شما آموزش خواهیم داد.

تصمیم در پوکر

به طور ساده بخواهم برایتان توضیح دهم هرچقدر تصمیم بهترین بگیرید همان قدر قدرت بازی کردن شما بالاتر است. وقتی صحبت از تصمیم در بازی پوکر گرفته میشود در واقع صحبت از سرنوشت ها هست. شاید شما شاه داستان زندگی خود شوید و شاید بازنده زندگی خود شوید. پس در نتیجه تصمیم در پوکر جزو اولین اولیت های این بازی زیبا و فوق العاده میباشد.

مهارت در بازی پوکر

گاهی اوقات در بازی پوکر اعداد م ارقام ریاضی تعیین کننده همه موارد هستند در بسیاری از موارد تمامی دست ها بسیار مشابه به یکدیگر هستند این مهارت و هنر بازی کردن شما هست که دست برتر را در پیش میگیرد. اگر بخواهم برایتان یک مثال بزنم شما فکر کنید دو کشتی گیر رو در روی هم قرار گرفته اند به دو کشتی گیر یک مربی با یک ترفند و شیوه آموزش داده است کسی از این کشتی گیران برنده اند که بتواند این فن ها را با مهارت خوب اجرا کند. پس در نتیجه بازی پوکر هم دقیقا به همین مهارت ها بستگی دارد.

سخن آخر

ما در مطالب بعدی به آموزش کامل بازی پوکر خواهیم پرداخت و شما عزیزان به راحتی از صفر تا 100 پوکر را یادخواهید گرفت پس با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *